1. Kutxa-zerbitzuetarako aurrez aurreko arreta-ordutegiak luzatzea, gutxienez 09: 00etatik 14: 00etara. Zerbitzu hori leihatilan edo kutxazainean emango da.
2. Nagusiei lehentasunezko tratua ematea sukurtsaletan eta lehentasuna ematea bulegoetan jende asko biltzen den kasuetan.
3. Merkataritza-sareko langileei talde horren beharrizanei buruzko nahitaezko prestakuntza espezifikoa ematea.
4. Telefono bidezko lehentasunezko arreta, kostu gehigarririk edo zuzeneko kosturik gabe, solaskide pertsonal baten bidez.
5. Telefono bidezko arretaren gutxieneko ordutegia 9: 00etatik 18: 00etara, bulegorik gabeko zerbitzuak ematen zaizkien bezeroentzat.
6. Kanalak erabileraren arabera moldagarriak, irisgarriak eta errazak direla bermatzea eta bezero horien eskura jartzea hizkera eta ikuspegi sinplifikatua duten bertsioak.
7. Zerbitzuz kanpo dauden kutxazainak konpontzea, gehienez ere 2 lanegunetan eskudiruaz hornitzen direla ziurtatzeko, eta hurbilen dagoen kutxazain alternatiboaren informazioa ematea.
8. Finantza-hezkuntzako, hezkuntza digitaleko eta iruzurren prebentzioko ekintzak eskaintzea bezeroei, egokiena den bidetik.
9. Erakundeek bezero nagusien kolektiboari jakinaraziko dizkiote haien eskura jarritako hobekuntzak jakinarazteko hartzen dituzten neurriak.
10. Finantza Inklusioaren Behatokiaren xedea zabaltzea, erakundeek finantza-zerbitzuak modu pertsonalizatuan emateko hartutako neurrien jarraipen egokia egiteko.