Administrazio elektronikoa ahalbidetzeko pausoa

Ubane Madera Zangitu 2020ko ots. 6a, 11:40

Udal ordezkariak atzoko osoko bilkuran.

Atzo, eguaztena, administrazioen artean informazioa elkartrukatzeko aukerari bide ematen dion puntua onartu zuen udalbatzarrak. Horrek ateak zabalduko dizkio administrazio elektronikoa abiatzeko aukerari. Administrazio elektronikoaren bitartez lortu nahi dena da herritarra ez egotea etengabe norberari errekeritzen dioten dokumentuak administrazioz administrazio eskatzen.

Udal erroldako agiriak, zerga ziurtagiriak, IVAPeko edo unibertsitateko tituluak… Sarri, herritarrak mota horretako dokumentazioa eskatu behar izaten du tramite administratiboak egiteko. Normalean, dokumentazio mota hori tokian tokiko administrazioan eskatu behar izaten da; izan udaletxeetan, unibertsitateetan, Ogasunean…

Administrazioak berak eskuratu

Bada, etorkizunera begira, administrazio elektronikoa abiarazi nahi dute. Bestela esanda, herritarrari buruz duten informazioa elkarren artean trukatzeko aukera eman nahi zaie administrazioei, eta horrela, herritarra ez da etengabe dokumentazio mota hori eskatzen ibili behar, baizik eta administrazioa bera arduratuko litzateke dokumentazio hori eskatzeaz eta eskuratzeaz.

Administrazio elektronikoari ateak zabaltzeko, bada, lehen pauso burokratikoa onartu zuen atzo udalbatzarrak: NISAEren (administrazio guztiendako plataforma komuna) eta Soraluzeko Udalaren arteko lankidetza hitzarmena onartzea. 

ALBISTEAK ESKUKO TELEFONOAN

Soraluzeko albiste nabarmenenak eta azken ordukoak Whatsapp edo Telegram bidez jaso nahi dituzu? Harpidetu zaitez doan!

WHATSAPP: Bidali ALTA 699 86 87 29 telefono zenbakira –Whatsapp bidez–.

TELEGRAM: Batu zaitez @plaentxia kanalera.