Besteak beste, honako aldaketak ekarriko ditu Trafiko eta Bide Segurtasunerako Lege berriak, nabarmenenak aipatzearren:
- Errepide arruntetan, autoetako eta motozikletetako gidariek ezin izango dute beste ibilgailu batzuk aurreratzeko baimendutako gehieneko abiadura baino 20 km/h abiadura handiagoa hartu, orain arte baimenduta egon arren. Neurri horren helburua da aurreratzeek eragiten duten arriskua minimizatzea eta, horrela, errepide arruntetako ezbehar-tasa murriztea.
- Segurtasun-uhala, haurrak lotzeko sistemak eta gainerako babes-elementuak ez erabiltzeak edo behar bezala ez erabiltzeak 4 puntu galaraziko ditu (orain arte hiru puntu ziren).
- Eskuko telefonoekin gidatuz gero, 6 puntu gal daitezke. Bakarrik telefonoa eskuan eramateagatik. Orain arte hiru puntu galtzen ziren.
- Suteak edo istripuak eragin ditzaketen gauzak bidera edo haren inguruetara botatzeak 6 puntu galtzea dakar.Bizikleta bat edo ziklomotor bat aurreratzeko, ondoko erreia erabat okupatu beharko da, noranzko bakoitzeko 2 errei edo gehiagoko bideetan. Errei bakarreko bideetan, gutxienez 1,5 metroko alboko tartea mantendu beharko da edo 6 puntu galduko dira.
- Oinezkoek pasatzeko lehentasuna dute, oinezkoentzako pasabideetan, espaloietan eta oinezkoentzako guneetan.
- Debekatuta dago ibilgailua bizikleta-erreian edo bizikleta-bideetan gelditzea edo aparkatzea. Bizikleta garraiobide bat gehiago da, gero eta ugariagoa, eta harekin bizitzen ikasi behar da, kolektibo ahulago hori babesten ikasteko.
- Ez da beharrezkoa gidabaimena fisikoki eramatea. MIDGT aplikazioari esker, gidatzeko baimena duzula egiaztatu ahal izango duzu.
- Motor edo ziklomotor bat izanez gero, babes-kaskoan ziurtatutako edo homologatutako haririk gabeko gailuak erabil daitezke, komunikatzeko edo nabigatzeko.
- Kaskoa ez erabiltzeak edo behar bezala ez erabiltzeak 4 puntu galaraziko ditu.
- Adingabea izan eta gidatzen duenaren alkohol-tasa 0,0 da.
- Debekatuta dago bizikleta-erreian edo bizikleta-bideetan gelditzea edo aparkatzea. Ez betetzea arau-hauste larritzat jotzen da.