Adinekoa naiz, ez memeloa

Erabiltzailearen aurpegia Nikolas Morillo 2022ko ots. 25a, 13:10

Horrek, nire ustez, honako azterketa hau egitera garamatza:

Gaur egun, teknologia berrien bidez erosotasun eta abantaila handiak dakartzaten hainbat zerbitzu eskura daitezke, adibidez: prentsa digitalerako sarbidea (egunkariak), Pil-pilean, Osakidetzako hitzorduen kudeaketa eta historial medikoetarako sarbidea, garraio publikoen ordutegiak, erakunde ofizialetako izapideak, banku-kontuetarako sarbidea, eta abar. Adineko pertsona askok ezin hobeto menderatzen dituzte eta abantaila eta erosotasun ukaezinak dakarzkie. Adibide pertsonalak jar ditzaket gure herrian. Baina guztiak ez dira gai teknologia berriak erabiltzeko eta horrek EZ du ekarri behar haiek abandonatzea.

Guztion artean lagundu genuen «Aurrezki Kutxak» garatzen. Gogoan dut gure asteko ordainsariaren pezeta batzuk aurrezten genituenean eta astelehenean gure kartillan aurrezten genituenean. GAUR EGUN ZILEGI AL DA GU ABANDONATZEA ERRENTAGARRIAK EZ GARELAKO?

Nire ustez, pilota ez dago banketxeen teilatuan, administrazioen teilatuan baizik. Uste dut zerbitzu hori zerbitzu publiko batzuk bezala hartu -osasuna, hezkuntza, kirol-jarduerak e.a.- eta bi esparrutatik bultzatu behar direla.

Batetik, banketxeei eskatu behar zaie adinekoei arreta berezia ematea. Dagoeneko 101.000 milioi euroko ekarpena egin dugu bankuen erreskatean, iturri batzuen arabera. Azken berrien arabera, hasi dira ematen lehenen urratsak arlo horretan administrazioen aldetik, baina adi izan behar gara ea nola geratuko den.

Bestetik, gugandik hurbilen dauden administrazioen egin beharra da Informazioaren eta Telekomunikazioaren Teknologien trebetasunak eskuratzeko interesa duten adinekoei zuzendutako tailer eta ikastaroen bidez laguntzea.

Arazo hau konpontzeko guztion ahalegina behar da.